mandag 18. mai 2009

Skole, skole og atter skole!

Jeg studerer journalistikk, og jeg jobber for øyeblikket på Sørnett. Vi har praksis på skolen nå, og det er hardt. Det hjelper heller ikke at reisetiden til og fra skolen er på 3 timer! Jeg blir litt lei av buss og lange dager. Jeg går hjemmefra 07.15 og er ikke hjemme før 17.30. Nå er det heldigvis kun 3 uker igjen før sommerferien, og det skal bli deilig!
Jeg er blitt dårlig på å legge ut nye innlegg, men grunnen er jo da at sko9len tar det meste av tiden. Og når jeg kommer hjem vil jeg tilbringe tiden med min skjønne datter.


Over til noe annet:
Jeg har falt fulstendig for to Gaggia espressomaskiner. Syns designet er så kult, og elsker fargen på de.



En av de skal en dag få plass på kjøkkenet mitt sammen med denne kjøkkenmaskinen fra Kitchen Aid:


Eller denne fra OBH Nordica:



Jeg er blitt meget glad i fargen RØD merker jeg :)

2 kommentarer:

  1. Jeg også faller for rødt tilbehør fortiden. Og det hjalp slettes ikke på å se hvor flott kjøkkenet deres ble i rødt ;-)
    Jeg er inne og titter på de kjøkkenbildene rett som det er...

    Ha en fin uke, og ikke slit deg helt ut!
    Klem

    SvarSlett
  2. kjenner til stresset med skole, jeg har intet mindre en 9 eksamener.. slitsomt! Blir utrolig godt med sommerferie ja! Kunne godt tenkt meg ei slik rød kitchen aid maskin jeg også! Men har en kenwood maskin, trenger strengt tatt ikke to kjøkkenmaskiner!

    Ha en fin dag!:)

    SvarSlett

 
Blogglisten