onsdag 15. april 2009

Nye innkjøp!

Jeg er blitt shoppaholiker! Skumle greier...
Meg og min søster skulle til Lyngdal for å kjøpe en støvsuger da min er kaputt, og da måtte vi jo innom noen interiørbutikker. (U)heldigvis er yndlingsbutikken min i Lyngdal og det endte med at jeg reiste hjem litt fattigere!

Mine kjøp var da:

Tre hjerteboller fra Lisbeth Dahl.

Et velkommen skilt


Søte servietter med sommerfugler


Litt fra GreenGate


Et søtt skilt til minsta i huset


Fint gavepapir


En boks med kopper oppi

Og for å ikke glemme støvsugeren :P

(Ikke se på flisene på gulvet, de er horrible!)


Nå har jeg besøk av min søster og hennes to jenter, så vi skal bare kose oss:)

Ha en fortsatt god dag :)

1 kommentar:

  1. Hei Jeanette!
    For en fin blogg du har! Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min og for at du følger med! Jeg er også veld glad i flere ting av Lisbeth Dahl eller Green Gate. Dansk Design er så koselig, synes jeg.
    Ha en fortsatt fin kveld! Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett

 
Blogglisten