tirsdag 21. april 2009

Litt maling og litt tomt

Her i vinter malte jeg skoskapet vårt som står i ganga. Jeg er ikke så glad i tre farge, så det ble malt hvitt. Er på jakt etter noen kule knotter, men har ikke kommet over noen enda. Her ser dere litt av skapet hvordan det så ut før:(glemte å ta ordentlig bilde)

Og slik ble det etter:



Bildet som henger på veggen er et jeg tok av min søster for ei stund siden.

Og her er et til bilde fra gangen. Søte duken som min datter har laget til meg i barnehagen har fått plass her!


Hus bygging

Og så når jeg var hos mine foreldre her om dagen fikk jeg tatt bilder av tomta vår. Vi skal etterhvert bygge hus på en tomt jeg har fått av foreldrene mine. Men vi må vente til jeg er ferdig med å studere først. Dette blir da litt på landet, men jeg vokste opp der og elsker plassen. Gleder meg til å sette i gang. Har jo allerede begynt litt å planlegge da, men det er greit å ha litt god tid på seg. Høyspentmastene som står der skal selvfølgelig flyttes forresten.

Utsikten:


Tomten er plassert oppå en topp, så får utsikt og sol overalt:)

2 kommentarer:

  1. Grattis med ny fin blogg:-)

    SvarSlett
  2. Så snyggt det blev med det vita skoskåpet. Jag diggar vita möbler just nu och kör själv med vita skoskåp!
    Fin blogg du har!
    Ha en go söndag

    SvarSlett

 
Blogglisten