fredag 14. august 2009

Nytt på kjøkkenet

Når vi malte kjøkkenet vårt her tidligere hadde jeg tankt å gjøre noe med flisene som var mellom kjøkkenbenkene og skapene. Jeg hadde sett for meg å lage noen kule klistermerker på pcen og printe ut for å dekke de stygge pynteflisene. Men slik ble det nå ikke. Vi kjøte Kitchenboards heller, da vi likte disse kjempe godt. Vi hamret av de gamle flisene og hengte opp "liksomflisene"! Enkelt og greit, og så ble det veldig fint syns jeg.



Må også vise frem de fine fatene jeg har blitt den heldige eier av. De er fra Rice, og blir så glad av å se på de for de har så fine farger.

3 kommentarer:

  1. Hei! Utrolig kjempefine fatene du har fått kjøpt! Jeg har også en sånn fat fra rice. Tusen takk for koselig kommentar! Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  2. Utrolig staselige fat du har kjøpt,virkelig søte. Hilsen Kristin

    SvarSlett

 
Blogglisten