lørdag 6. juni 2009

Sommerferie!

Nå er det endelig sommerferie, og det er skikkelig deilig. Har sett frem til dette lenge nå.
I dag skal min kjære beise verandaen vår, mens jeg skal male en liten kommode jeg fant på fretex her om dagen. Det er alltid noe som kan males eller fikses litt på.


Fryseskapet - makeover

Jeg fikk malt det lille fryseskapet vårt her om dagen. Samme farge som vi malte kjøkkeninnredningen. Jeg syns det ble kjempe fint og passet mye bedre inn på kjøkkenet nå.
Slik så den ut før:



Og her er den nå:


Jeg har malt med rød bengalack. Håndtaket er malt med sølvmaling, og på toppen har jeg limt på gavepapir. Den flotte sparegrisen på toppen er kjøpt på fretex og kakeboksene hos ellos.

Meg og min datter var til med serviettdecopache. Vi har kledd noen potter og fat med fine servietter som har fått sine plasser på kjøkkenet.



Og så må jeg bare vise de to søte pip-pipene mine som har fått plass oppå den fine boksen jeg har fått av min bestemor. Den er gammel og oppskrapet, men det er jo bare sjarmerende syns jeg:)


Ha en flott dag videre :)

2 kommentarer:

  1. Hver gang jeg er inne på denne bloggen, må jeg skrolle nedover for å se på den røde kjøkkeninnredningen.
    Fryseskapet ble tøft etter make-overn.
    Og de fargerike eskene liver opp i sine glade farger.
    Dette er en blogg det er spennende å besøke.
    Elsker disse fargeforandringene!

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Tapeten med de rosa blomstene er fra Designers Guild og heter Shanghai Rose.

    http://www.designersguild.com/all-collections/bukhara-wallpaper/shanghai-rose/#
    (De har falig mye lekkert både av tapeter og stoffer!)

    SvarSlett

 
Blogglisten