onsdag 22. april 2009

Pip pip!

I dag har det vært litt små shopping. Meg og min søster var en tur på fretex i dag, og jeg fant to søte pip-piper! De er egentlig salt- og pepper bøsser, men hos meg skal de bare få stå til pynt her på kjøkkenet.


Jeg fant også en fin kopp, rød og greier!

Jeg fikk også med meg et par blomsterpotter i pastell farger som har fått fine blomster oppi. De står så fint plassert på hagebordet sammen med pæreaskebegeret jeg også kjøpte:)



Ellers så kjøpte min datter disse søte, falske blomstene hun skal ha på rommet sitt.

Og denne kaktusen(som er ekte til en forandring)


Hun elsker rosa. Alt skal helst være den fargen! :)

2 kommentarer:

  1. Hei.Er så morro med bruktbutikker.Her kan en finne alverdens ting.Hus på landet høres fantastisk ut,nesten så jeg ser for meg hvordan jeg ville hatt det. Du er virkelig heldig som har fått den muligheten. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  2. Hei på deg:) Skal si du fant deg noen søte pipp pipper altså. De ser overhodet ikke ut som salt og pepperbøsse! Pynter sikkert opp på bordet eller hvor som helst ellers.
    Skrolla nedover her og synes du har et tøft vaskerom. Kult med den svarte benken du har malt(?), gjorde det hele litt anerledes. Røffe farger.

    maya

    SvarSlett

 
Blogglisten