torsdag 10. september 2009

Oppussing: Sort/hvitt



Kontoret/hobbyrommet er ferdig pusset opp. Alt er tatt, fra tak til gulv. Det tok litt lengere tid enn forventet, men vi er kjempe fornøyd med resultatet. Det er nesten bare svart og hvitt på dette rommet, men kommer nok litt mer farger etterhvert. Jeg er jo meget glad i farger, så tar vel ikke lange tiden før det er litt fargeklatter her og der der inne!

Før vi begynte å pusse opp så det slik ut(Noe tapet har vi revet av da):



Resultatet:



Skrivepulten og kommoden har jeg malt sorte. Utgangspunktet var slik:


Ønsker alle en flott dag videre:)

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble på kontoret ditt! Jeg blir alltid imponert over dere som er så flinke til å pusse opp møbler, selv orker jeg ikke engang tanken på en malerkost.

    SvarSlett
  2. Du er utrolig flink med interiør! Du får ting som ikke er fine i utgangspunktet til å blir helt sinnsykt lekkert. Jeg blir inspirtert av deg! Selv har jeg også dilla på interiør, derfor liker jeg veldig godt bloggen din!

    SvarSlett

 
Blogglisten